Ce spun obiectele promotionale despre o companie?

Ce spun obiectele promotionale despre o companie?

Spun cam de mult cat ii pasa companiei de imaginea sa!

Cu acest raspuns in minte si cu amintirea unui post mai vechi pe aceeasi tema scris Zoso, ii felicit pe cei de la Michelin, care mi-au trimis un cadou pentru implicarea in campania #anvelopedeiarna, ce contine mai multe produse cu branding Michelin, insa de foarte buna calitate, lucru pe care ar trebui sa-l aiba toate companiile in vedere atunci cand se gandesc sa-si puna logo-ul pe vreun obiect.

Intr-o alta ordine de idei, nu credeam ca as putea fi vreodata atat de incantata de o lanterna. Dar iata ca sunt! Ma joc cu ea prin casa momentan, poate am “noroc” si de o pana de curent ca sa o testez sau poate o iau in masina, cine stie cand imi va fi de folos.

 

PS: initial am vrut sa adaug o poza realizata cu telefonul si apoi m-am intrebat ce-ar spune asta despre imaginea mea, asa ca am scos Nikon din hibernare si am facut o poza decenta, care mi-a dat idei pentru niste cadre nocturne, impreuna cu Nicusor, bezna si lanterna.

Leave a Reply

Your email address will not be published.